Toestemmingsvoorkeuren aanpassen

We gebruiken cookies om u te helpen efficiënt te navigeren en bepaalde functies uit te voeren. U vindt gedetailleerde informatie over alle cookies onder de relevante toestemmingscategorie hieronder.

De cookies die zijn gecategoriseerd als ‘Noodzakelijk’ worden in uw browser opgeslagen omdat ze essentieel zijn voor het inschakelen van de basisfuncties van de site.... 

Altijd actief

Noodzakelijke cookies zijn cruciaal voor de basisfuncties van de website en zonder deze werkt de website niet op de beoogde manier.Deze cookies slaan geen persoonlijk identificeerbare gegevens op.

Geen cookies om weer te geven.

Functionele cookies helpen bepaalde functionaliteiten uit te voeren, zoals het delen van de inhoud van de website op sociale mediaplatforms, het verzamelen van feedback en andere functies van derden.

Geen cookies om weer te geven.

Analytische cookies worden gebruikt om te begrijpen hoe bezoekers omgaan met de website. Deze cookies helpen informatie te verstrekken over de statistieken van het aantal bezoekers, het bouncepercentage, de verkeersbron, enz.

Geen cookies om weer te geven.

Prestatiecookies worden gebruikt om de belangrijkste prestatie-indexen van de website te begrijpen en te analyseren, wat helpt bij het leveren van een betere gebruikerservaring voor de bezoekers.

Geen cookies om weer te geven.

Advertentiecookies worden gebruikt om bezoekers gepersonaliseerde advertenties te bezorgen op basis van de eerder bezochte pagina's en om de effectiviteit van de advertentiecampagne te analyseren.

Geen cookies om weer te geven.

Blog

Food Label Claims: Separating Fact from Fiction

health-coaching-blog-03
Health Coaching

Food Label Claims: Separating Fact from Fiction

Starting a blog is easy. Keeping it filled with interesting and engaging content is the tough part. 

So, are you ready to kick your blogging efforts up a notch? In this class you’ll complete a three month editorial calendar to help you map out your content and plan ahead. This will help you: 

Take this class, and you’ll walk away with much more than a spreadsheet. You’ll also learn how to give your blog character and help it stand out from the crowd. 

  • Create quality content on a regular schedule
  • Use your blog to map back to specific business strategies
  • Manage multiple authors or contributors
  • Track publication and marketing efforts
  • Capitalize on trends and increase visibility

Section 1: Define Your Blogging Strategy
We’ll look at the fundementals of your blog, such as your style, audience, and goals. You’ll develop a comprehensive brand statement to help you smash through even the worst case of writer’s block. 

Section 2: Search For Inspiration
Like any writer, the more you read, the better you write. We’ll look at ways to source quality content that motivates you to create, but doesn’t take forever to find. 

Section 3: Create Your Calendar Template
Lucky for you, I’ve done all the hard work. This class comes complete with a link to a google spreadsheet that you can immediately implement for your own content. 

Section 4: Complete Calendar Details
In this section, I’ll give you my best tips and tricks for using an editorial calendar to help you manage a team. I developed these techniques while managing the social media content of one of the world’s biggest brands. I share my mistakes so you don’t have to make them. 

Source: skillshare.com